Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Carina - 4 januari 2009 13:12

Tog en bild på Saga idag när hon var ute på gården. Igår var det dag 56 och det är livat i magen. Massa tassar som sparkar och viftar där inne. Saga börjar bli riktigt trött på den tunga magen verkar det som. Hon ligger väldigt mycket i bia bädden och vill inte vara ute mer än för en snabb kiss. Men det är inte långt kvar innan det är dags för valparna att komma nu.


Fick en fin bild på Natalie och Gizza. Natalie leker mycket med Gizza och försöker emellanåt uppfostra henne. Det ser så kul ut när den lilla Natalie på 1,4 kilo blir arg på den stora 40 kilos Gizza. Natalie hugger efter henne och Gizza aktar sig noga för den lilla "myggan" som försöker bitas.

Av Carina - 4 januari 2009 01:02

Det blev idag bestämt att lilla Sissala Sandy, Chiara kommer hem till oss i slutet av januari. Hon är uppfödd i Danmark så det blir flyg ner och hämta henne sista helgen i januari. Ska sätta mig på måndag och försöka få iväg dispens ansökan och ringa flyg och boka plats för mig och Chiara.


Hon är så gudomligt söt och jag har alltid gillat svarta italienare. Det blir en dröm som går i uppfyllelse. Hon får bli min födelsedags present till mig själv i år.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards