Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Carina - 1 januari 2009 11:45

Så var nyår också avklarat. Gott Nytt År på er allihop! Hoppas ni alla får ett lika bra 2009 som jag har tänkt få (man kan ju alltid hoppas :-))


Nyårs afton vart mycket trevlig, lite rörig när både sambon och jag jobbade om varann och däremellan skulle vi hinna med mat och gästerna. Men jag slutade på jobbet vid 21 så jag hann i alla fall vara med vid den väsentligaste tidpunkten.


Så nu rivstartar vi 2009 och siktar högt. Hoppas på Cirneco valparna som snart kommer, tänkte att dom skulle bli snyggingar som kommer ut i ringarna till sommaren. Sen väntar vi ju på Kazzandra som aldrig tycks vilja börja löpa. Och så är det ju Twiggys tur till sommaren. Där hoppas jag att det blir en fin liten italienarflicka som jag kan spara och som kan komma ut i ringarna till slutet av året. Plus att Twiggy ju har fått sin Lure Coursing licens så vi hade tänkt åka på några prov med henne under året. Ska bli jätte roligt. Sicilly hoppas jag ska kunna ta sin licens så att hon hinner ut på lite prov till hösten. 

Ja det finns några mål med det här året också att jobba på. 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards